Избран магазин:
Избери друг магазин
Връщане на поръчка

1. От футър секцията на сайта избирате "Връщане на поръчка". Въвеждате email адреса с който е направена поръчката за която искате да направите връщане

 

 

2. Системата ви води към login страницата, за да влезнете в профила си

 

 

3. От таб "Обработени поръчки" изберете по коя поръчка искате да направите връщане чрез натискане на бутона "Върни продукт"

 

 

Важно!!!
Ако бутона "Върни продукт" е неактивен означава, че вече сте направили връщане по тази поръчка или е изтекъл срока за връщане на продуктите от дадената поръчка.

 

4. Изберете продуктите които искате да върнете

 

 

5. Изберете причина за връщане и състояние на продукта/продуктите които искате да върнете

 

 

6. Попълнете данните за банковата Ви сметка и изберете магазина в който ще върнете продуктите

 

 

7. Прегледайте заявката и натиснете бутон "Потвърди връщането"

 

 

8. Финален екран. Заявката Ви е създадена. На електронната Ви поща е изпратен email с данните на заявката.

 

 

Важно!!!
Можете да следите статуса на заявката от "Моя профил" таб "Заявки за връщане".

1. От футър секцията на сайта избирате "Връщане на поръчка". Въвеждате email адреса с който е направена поръчката за която искате да направите връщане

 

 

2. Въведете номера на поръчката по която искате да направите връщане

 

 

3. Изберете продуктите които искате да върнете

 

 

4. Изберете причина за връщане и състояние на продукта/продуктите които искате да върнете

 

 

5. Попълнете данните за банковата Ви сметка и изберете магазина в който ще върнете продуктите

 

 

6. Прегледайте заявката и натиснете бутон "Потвърди връщането"

 

 

7. Финален екран. Заявката Ви е създадена. На електронната Ви поща е изпратен email с данните на заявката.