Избран магазин:
Избери друг магазин

Често задавани въпроси




Тук ще откриете отговорите на често задаваните въпроси към нас.



    • Как да проверя наличността на даден продукт по магазини?

      Изберете продукт и кликнете върху "Наличност".

    • Колко са наличните бройки от даден продукт в конкретен магазин?

      Моля свържете със съответния магазин, като използвате данните за контакт публикувани тук:

       

      Списък с магазини

    • Мога ли и как да поръчам по телефона?

      Да, повече информация тук:

       

      Поръчай по телефона

    • Какви са условията за доставка/транспорт?

      Условия за "Транспорт" от физически магазин, Условия за "Доставка до врата" от физически магазин и Условия за доставка при онлайн покупка:

       

      Транспорт Доставка до врата Доставка при онлайн покупка

       

    • Какво е работното време на магазините ви?

      Работното време на всички магазини е публикувано на:

       

      Работно време

    • Мога ли да закупя стока на изплащане във физически магазин?

      Да, подробна информация ще получите на място в съответния магазин от консултантите на дружествата, финансиращи покупки на изплащане, с които работим.

    • Къде мога да получа допълнителна информация за продукт?

      Можете да разгледате описанието и характеристиките на продукта в онлайн магазина ни или да се обърнете към продавач-консултант в удобен за Вас магазин.

    • Колко време след покупка мога да се откажа от сключения договор за лизинг?

      За информация относно покупки на изплащане можете да се обърнете към лизинговите консултанти на място в магазина или да се свържете с конкретна лизингова компания чрез посочените контакти тук:

       

      Покупки на изплащане

    • Какъв е срокът за издаване на фактура по вече направена покупка?

      Фактурата се издава задължително не по- късно от 5 дни от датата на възникване на данъчното събитие за доставката, а в случаите на авансово плащане - не по-късно от 5 дни от датата на получаване на плащането.

    • Ако върна стар уред за рециклиране, ще получа ли остъпка за следваща покупка?

      Към настоящия момент не предлагаме такава отстъпка. Повече за "Рециклиране на електрическо и електронно оборудване" на:

       

      Рециклиране

    • Как мога да предам стар уред за рециклиране?

      Можете да предадете стар уред на място в наш магазин или чрез услугата "Рециклиране на електрическо и електронно оборудване":

       

      Рециклиране

    • Мога ли да получа дубликат на касов бон и гаранция, ако са изгубени?

      За повече информация относно издаване на дубликат на покупен документ и/или гаранционна карта, моля да се обърнете към търговския обект, от който е закупена стоката.

    • Мога ли да получа дубликат на гаранционната карта на продукта и на касовия бон?

      За повече информация относно издаване на дубликат на покупен документ и/или гаранционна карта, моля обърнете се към търговския обект, от където е закупен продукта.

    • При доставката не получих гаранционна карта. Към кого да се обърна?

      При онлайн покупка се свържете с онлайн магазина на 02/92 11 112 или [email protected]. В останалите случаи се свържете с магазина, където е заявен транспортът, като използвате данните за контакт публикувани на:

       

      Магазини

    • Предлагате ли монтаж на уреди закупени от Технополис?

      Към този момент предлагаме само монтаж на климатици.

    • Как да се свържа със застраховтеля, към когото имам удължена гаранция сключена в Технополис?

      Информация за връзка със застрахователя може да намерите в документите, които са Ви предоставени при сключване на застраховка "Удължена гаранция".

    • Мога ли да закупя стока на изплащане онлайн?

      Всяка поръчка, независимо от броя и единичните цени на включените в същата стоки, може да бъде закупена онлайн на изплащане, в случай, че общата ѝ цена (без цената за обработване и доставка) е в минимален размер на 150 (сто и петдесет) лева. При определяне на общата цена не се включва цената за обработка и доставка и Информация за дружествата, финансиращи покупки на изплащане, с които работим може да видите тук:

       

      Покупки на изплащане

    • Как да закупя стока на изплащане онлайн?

      След добавянето в количката на стоката/ите кликнете върху "Купи на изплащане" и следвайте стъпките. Моля имайте предвид, че ако опцията не е валидна за конкретна стока, същата може да бъде закупена онлайн на изплащане, ако бъде включена в поръчка, чиято обща цена (без цената за обработване и доставка) е в минимален размер на 150 (сто и петдесет) лева.

    • Мога ли да върна продукт, закупен онлайн, ако не пазя оригиналната опаковка или тя е с нарушена цялост?

      Правото на отказ може да бъде упражнено само ако потребителят е представил на Технополис стоката в оригиналната ѝ опаковка в запазен търговски вид, всички числящи се към стоката аксесоари, принадлежности, документи и оригиналната касова бележка/фактура за покупката.

    • Кога ще ми бъде доставена стока, закупена от физически магазин със заявен транспорт от Технополис?

      "Датата и часовият диапазон се уточняват при заявяване на услугата. Относно въпроси по вече заявен "Транспорт", моля свържете с магазина, където е заявена услугата, като използвате данните за контакт публикувани на:"

       

      Списък с магазини

    • Кога ще ми бъде доставена стока, закупена от онлайн магазина?

      За въпроси, свързани с конкретна онлайн поръчка, можете да се свържете с онлайн магазина на тел.: 02 /9211 112 или имейл: [email protected]. Условията за доставка при онлайн покупка са публикувани на:

       

      Доставка при онлайн покупка

    • Мога ли да върна уред, закупен онлайн, ако не отговаря на моите очаквания?

      Тук можете да видите повече информация за връщане на продукт закупен от онлайн магазина:

       

      Условия за връщане

    • Как мога да проверя дали имам успешно създадена онлайн поръчка?

      За въпроси, свързани с онлайн поръчки, можете да се свържете с онлайн магазина ни на тел.: 02 / 9211 112 или имейл: [email protected]

    • Какви действия да предприема, в случай че продуктът, който съм поръчал онлайн, не съответства на доставения?

      Свържете с онлайн магазина на 02 / 9211 112 или [email protected].

    • Кога ще бъде готова за получаване онлайн поръчка с опция за вземане от магазин?

      Информация за "Купи онлайн и вземи от магазин" е публикувана на:

       

      Купи онлайн и вземи от магазин

    • Какъв е срокът за обработка и получаване на онлайн поръчка с опция вземане от магазин?

    • Как мога да проследя поръчката си?

      Можете да се свържете с онлайн магазина ни за съдействие на тел.: 02 / 9211 112 или имейл: [email protected]

    • Не мога да се свържа с онлайн магазина на посочените телефони?

      Може да, използвайте алтернативни форми за контакт: [email protected] или контактната форма "Пишете ни" тук:

       

      Контакти

    • Кой заплаща доставката при връщане на онлайн поръчка?

      Разходите за връщане на поръчка са за сметка на клиента.

    • Мога ли да платя с карта при доставката?

      Да, но за целта при създаване на поръчката в поле "Забележка" следва да напишете, че желаете да заплатите наложения платеж с карта.

    • Как мога да променя данните за фактура?

      Преди да финализирате поръчката, в "забележки" посочете желаните от Вас корекции или се свържете с онлайн магазина на 02 / 9211 112 или [email protected].

    • При онлайн поръчка получих мостра/разопакован продукт. Към кого мога да се обърна за замяна с нов, неразопакован?

      Можете да се свържете с онлайн магазина ни за съдействие на тел.: 02 / 9211 112 или имейл: [email protected]

    • Може ли друго лице да получи стока поръчана онлайн и платена предварително (по банков път)?

      Да, за целта, при създаването на поръчката, задължително в първа стъпка, поле "Адрес за доставка" като получател трябва да бъдат попълнени данните на лицето, което ще получи поръчката.

    • Може ли друго лице да получи стока закупена онлайн на изплащане?

      Не. В този случай единствено и само титулярят по договора за покупка на изплащане може да получи стоката и съответната документация.

    • Мога ли да платя онлайн покупка с карти подарък Технополис?

      Не. При онлайн покупки използването на карти подарък Технополис, ваучери и др. подобни не е приложимо.

    • Как мога да се откажа от/да анулирам онлайн поръчка?

      Свържете се с онлайн магазина на 02 / 9211 112 или [email protected].

    • Как мога да променя датата и часа за доставка на онлайн поръчка?

      Свържете се с онлайн магазина на 02 / 9211 112 или [email protected].

    • В какъв срок може да бъде върната онлайн поръчка?

      Информацията за отказ от договор от разстояние е публикувана на:

       

      Условия за връщане

    • Защо не се променя статусът на поръчката в профила ми?

      Можете да се свържете с онлайн магазина ни за съдействие на тел.: 02 / 9211 112 или имейл: [email protected]

    • Направих поръчка в онлайн магазина, но нямам имейл. Към кого да се обърна?

      Можете да се свържете с онлайн магазина ни за съдействие на тел.: 02 / 9211 112 или имейл: [email protected]

    • Опитах се да платя онлайн поръчка с карта, но плащането беше неуспешно. Към кого да се обърна?

      Можете да се свържете с онлайн магазина ни за съдействие на тел.: 02 / 9211 112 или имейл: [email protected]

    • При онлайн покупка, платена с карта, мога ли да получа сумата обратно, когато върна продукта във физически магазин?

      Можете да се свържете с онлайн магазина ни за съдействие на тел.: 02 / 9211 112 или имейл: [email protected]

    • Колко време след покупка мога да се откажа от сключения (онлайн) договор за лизинг?

      За информация относно покупки на изплащане, можете да се обърнете към лизинговите консултанти на място в магазина или да се свържете с конкретна лизингова компания чрез посочените контакти тук:

       

      Покупки на изплащане

    • Ако откажа да приема уред, закупен онлайн, поради транспортен дефект, трябва ли да направя нова онлайн поръчка или директно ще ми бъде изпратен нов уред?

      В този случай задължително се свържете с онлайн магазина на 02 / 9211 112 или [email protected].

    • Как да разбера кога ще бъде извършен монтажът на климатик, поръчан онлайн?

      Очаквайте обаждане от наш консултант за уточняване на детайлите.

    • Мога ли да сключа онлайн застраховка "Удължена гаранция" или Smart Care?

      Не, към настоящия момент застраховките не се предлагат онлайн.

    • Какви са Условията за монтаж на климатик?

      Информация за услугата е публикувана на:

       

      Условия за стандартен монтаж

    • Как да се свържа с оторизирания сервиз?

      Използвайте данните за контакт посочени в гаранционната карта на стоката или данните за контакт публикувани на:

       

      Сервизи

    • Как да предявя рекламация?

      Можете да предявите рекламация пред оторизирания сервиз, като използвате данните за контакт посочени в гаранционната карта на стоката или тези публикувани на страница "Сервизи". Рекламация може да бъде предявена и във всеки един от търговските ни обекти. Допълнителна информация можете да получите на 070012340 или виж повече тук:

       

      Сервизи

    • Какъв е срокът за връщане на стока закупена от физически магазин?

      Замяна и връщане на продукт са възможни само при онлайн покупка. Тук можете да видите повече информация:

       

      Общи условия

    • Ще получа ли оборотен уред за периода, в който моят е в сервиз?

      Към момента не предлагаме такава услуга.

    • Може ли стоката, която съм поръчал онлайн, да бъде доставена до вратата на дома ми, срещу допълнително заплащане?

      Услугата "Доставка до врата" се предлага само при покупка от физически магазин. Условията за Доставка при онлайн покупка са публикувани на:

       

      Доставка

    • Кой ще качи уреда до дома ми, при връщането му от сервиза?

      При рекламация услугата е безплатна за клиента и се извършва от представител на сервиза или на Технополис.

    • Удължава ли се срокът на гаранцията с времето на престой на стоката в сервиз?

      В случай на основателна рекламация, срокът на престой на стоката в сервиз се добавя към гаранционния ѝ срок.

    • Трябва ли да пазя опаковката на уреда, за да важи гаранцията?

      Не е задължително, но имайте предвид, че Вие носите риска за всяка стока, обект на предявена от Ваша страна рекламация, която не сте предали в оригиналната ѝ опаковка.

    • Мога ли да изпратя уред за рекламация до магазин на Технополис по куриер, тъй като няма магазин в моя град?

      За Ваше удобство и улеснение, преди да предприемете действия във връзка с изпращането на уреда, Ви препоръчваме да се свържете с оторизирания сервиз, чрез данните за контакт от гаранционната карта или тези посочени на страница "Сервизи"или да се свържете с нас на 070012340 или [email protected].

       

      Сервизи

    • Мога ли да изпратя уред, закупен онлайн, за рекламация до магазин на Технополис по куриер?

    • Задължително ли е монтажът на уред да бъде извършен от оторизирано лице за да важи гаранцията?

      Да, ако това е посочено в гаранционната карта/инструкцията за употреба на уреда. Във всички случаи, с оглед на безопасното и правилно функциониране на уреда, както и за избягване на инциденти и дефекти при монтирането, е препоръчително монтажите, изискващи специални знания/умения да се извършват от лица притежаващи съответната квалификация.

    • Мога ли да поръчам резервна част от Технополис?

      По всички въпроси свързани със сервизно обслужване се обръщайте към оторизирания сервиз, като използвате данните за контакт посочени в гаранционната карта на стоката или тези публикувани на:

       

      Сервизи

    • Какъв е срокът за ремонт при рекламация на уред, с влязла в сила застраховка "Удължена гаранция"?

      Можете да видите условията на застрахователя в документите, получени при сключване на застраховка "Удължена гаранция" и тук:

       

      Удължена гаранция

    • Мога ли да направя рекламация по телефона, без да посещавам физически магазин?

      Можете да се свържете с официалния обслужващ сервиз на телефона посочен в гаранционната карта на уреда. Рекламацията може да бъде предявена и във всеки един от търговските ни обекти. Допълнителна информация можете да получите на телефон 070012340 или тук:

       

      Сервизи

    • Към кого да се обърна при проблем с климатик?

      Използвайте данните за контакт с монтажната група посочени в заявката за монтаж или се свържете с нас на 070012340 или [email protected].

    В случай, че не сте открили отговора на вашият въпрос, винаги можете да ни се обадите на тел.: 070012340/*9090